Produkty tego działu stanowią nieodłączny, uzupełniający element prowadzonej kampanii e-marketingowej. Skuteczność oraz niewielkie koszty realizacji produktów multimedialnych zadecydowały, że stały się one bardzo popularne.
Wszystkie nasze projekty wykonywane są przy zastosowaniu najnowszych technologii, a o ich jakości świadczą rzesze zadowolonych Klientów. W trosce o nich, nasi analitycy opracowują optymalne rozwiązania technologiczne tak, aby spełniały wszystkie przewidziane wymagania.
Produkty oferowane w tym dziale podzieliliśmy na:


PREZENTACJE MULTIMEDIALNE

Prezentacje multimedialne są skuteczna i popularną metodą promocji firm, ich produktów i usług, a także materiałów szkoleniowych Jest to niezastąpiona forma przekazu dużych ilości danych w ciekawej oprawie. Zaletą tego produktu jest znaczna przyswajalność prezentowanych treści, co spowodowane jest idealnym połączeniem grafiki, dĽwięku oraz animacji. Prezentacje wykonane przez naszych grafików, charakteryzują się najwyższą jakością, a dzięki temu możemy stworzyć nawet najbardziej zaawansowane projekty. Dla Państwa wygody, produkt końcowy zazwyczaj zapisujemy na płytach CD.
Nasze prezentacje wykonane są przy użyciu najlepszych technologii m.in.:

  • Macromedia flash
  • Director
  • Power point
  • 3d


KOMPUTEROWE GRY REKLAMOWE

Jest to najnowsza forma reklamy multimedialnej. Jak wynika z przeprowadzonych badań, charakteryzuje się ona bardzo dużym zainteresowaniem, a co za tym idzie ogromną skutecznością. Może stanowić element szerszej kampanii reklamowej, skierowanej do wszystkich grup wiekowych. Wykorzystywane elementy gry w jasny sposób nawiązują do określonej marki.
Jeśli chcielibyśmy wypromować producenta z branży motoryzacyjnej to najlepszym rozwiązaniem byłoby stworzenie gry wyścigowej. Dlaczego? Ponieważ gracz biorący udział w "zabawie" podświadomie będzie poddawany działaniom marketingowym. To, że logo producenta pokazywane jest niemal wszędzie (np. na samochodzie i reklamach znajdujących się przy trasie) nie jest przypadkowe. W przypadku gier przygodowych wizerunek produktu może być też jej elementem (np. napój lub posiłek regenerujący siłę bohatera). Dodatkowym działaniem reklamowym może być również sam sposób udostępnienia gry, tak jak obowiązek wypełnienia ankiety, której odpowiedzi mogą mieć wpływ na obranie optymalnej strategii firmy(np. kolor auta, wersje, wyposażenie itp.)
Kolportaż gier można połączyć z mechanizmem systemu lojalnościowego, kiedy użytkownik będzie mógł dopiero zagrać po zebraniu określonej liczby punktów.
Dzięki zaawansowanym możliwością oraz niewielkim rozmiarom, gry wykonujemy przy użyciu technologii flash, co pozwala na przesyłanie ich mailem(np. wśród znajomych)zwiększając jednocześnie zasięg reklamy