E-marketing to jedno z najważniejszych narzędzi, które pozwala zdobyć potencjalnego Klienta. Dzieje się tak, ponieważ za pomocą określonych działań jesteśmy w stanie ocenić jego potrzeby. To właśnie kształtowanie wizerunku marki oraz skierowanie wielu użytkowników na strony danego serwisu dają najlepsze rezultaty marketingowe.

Produkty jakie oferujemy w tym dziale możemy podzielić na:


E-marketing www

Serwis www zalicza się do czołowych produktów E - marketingowych. Trudno sobie dziś wyobrazić firmę nieposiadającą własnego serwisu internetowego chcącą nawiązać wyrównaną walkę z konkurencją. Dlaczego? Ponieważ poprzez witrynę budujemy wizerunek firmy lub produktu, a dodatkowo poprawiamy komunikację na linii Klient - firma. Ponadto za pomocą strony budujemy lojalność wobec marki, a także popularyzujemy idee propagowane przez naszego kontrahenta.

Należy jednak pamiętać, że tylko profesjonalnie wykonana strona przyniesie spodziewane korzyści firmie. Nasza oferta dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Wykonane przez nas serwisy charakteryzują się m.in. przejrzystym menu, ładną grafiką oraz trafnym rozmieszczeniem treści merytorycznej strony. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na wykonywanie tego typu usług na najwyższym poziomie. Zapraszamy do zapoznania się z przykładowymi projektami w dziale Klienci.

Dla Państwa wykonamy serwisy www :
  • Korporacyjne
  • Produktowe
  • Informacyjne
  • Inne


E-mail marketing

E-mail marketing to typowy przykład prowadzenia marketingu bezpośredniego on-line. Polega on na wykorzystaniu poczty elektronicznej do promocji produktów lub usług firmy. Główne zadania to pozyskiwanie nowych Klientów oraz umacniania relacji z obecnymi. Do niewątpliwych zalet tej usługi należy zaliczyć przede wszystkim dotarcie do grupy ponad miliona potencjalnych Klientów za stosunkowo niską cenę. Obecnie jest to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi reklamowych w Internecie.

Wiele wykonanych tego typu projektów oraz rzesze zadowolonych Klientów pozwoliły nam na opracowanie najskuteczniejszego systemu mailingowego.

Jego główne zalety to:
  • trafienie do zamierzonej grupy odbiorców za pomocą doboru odpowiedniej bazy danych,
  • zaciekawienie odbiorcy treścią wiadomości,
  • wywołanie zamierzonego efektu u adresata( może to być np. kliknięcie w link znajdujący się w mailu i trafienie na produkt który promujemy),
  • dowolna forma reklamowania produktu ( np. quiz z nagrodami, newsletter, itp).


E-reklama

Wychodząc Państwu naprzeciw proponujemy kompleksowe zaprojektowanie kampanii reklamowych w Internecie. W ramach przygotowywania akcji oferujemy:
  • analizę grupy docelowej w Internecie,
  • przygotowanie media planu,
  • efektywne kupowanie mediów internetowych,
  • przygotowanie nowoczesnych form reklamy,
  • optymalizacja i monitoring kampanii.


Web positioning/Net Linking (pozycjonowanie strony)

Co to jest Web Positioning?
Pozycjonowanie stron www (web positioning) jest usługą zapewniającą promocję serwisu internetowego w sieci. Polega ona na podnoszeniu pozycji promowanych stron w rankingu wyników serwisów wyszukiwawczych dla odpowiednio wybranych i opracowanych słów lub fraz kluczowych. Działania te zapewniają zwiększenie liczby odwiedzających witrynę. Proces pozycjonowania wymaga znajomości zasad działania algorytmów wyszukiwarek oraz ingerencji w budowę strony tak, aby wybrane słowa lub frazy były wysoko przez nie punktowane. W chwili obecnej wyszukiwarki internetowe klasyfikują zaindeksowane w nich strony głównie według tzw. "popularności strony" (link/site popularity). Mniejszą wagę przywiązują do dokładnej analizy jej zawartości. Popularność ta, mierzona na różne sposoby dla różnych wyszukiwarek, polega na odwzorowaniu "zadowolenia" użytkowników z zawartości przeglądanej strony.

Netlinking zaś jest metodą wspomagającą webpositioning. Polega na umieszczaniu odnośników do promowanej witryny na jak największej liczbie innych witryn. Jednym z jego efektów jest też podniesienie pozycji w rankingach wyszukiwarek. Uznają one bowiem, że witryna która ma wysoki tzw. wskaĽnik Link Popularity, czyli do której prowadzi więcej odnośników z innych witryn, zawiera bardziej wartościowe treści i tym samym jest bardziej godna polecenia i promowana w wynikach wyszukiwania.

Dlaczego warto?
Celem pozycjonowania jest zwiększenie ilości odwiedzin na witrynie, czyli propagowanie znajomości marki /firmy którą dana strona prezentuje. Pozycjonowanie stron www można w pewnym stopniu przyrównać do marketingowego procesu promocji produktu. Stworzenie atrakcyjnego serwisu to dopiero połowa sukcesu, równie ważne jest zareklamowanie go tak, aby jak największa liczba zainteresowanych użytkowników mogła w jak najprostszy sposób go odnaleĽć.

Dlaczego potrzebują Państwo profesjonalnego positioningu?
  1. 90% internetowych serwisów firmowych jest trudno dostępnych w Internecie - użytkownicy po prostu nie mogą na nie trafić (Prospect Study, 2001).
  2. Ok. 80% firm stosuje tanią "domową" metodę pozycjonowania. Metoda ta, a dokładnie jej "eksperci" popełniają wiele bardzo istotnych błędów wpływających na wyniki takiego procesu (CyberAtlas, 2001).
  3. 50% stron jest porzucanych i zapominanych, ponieważ odwiedzający je użytkownicy nie potrafią znaleĽć na nich interesującej zawartości (Gartner Group).
Dlaczego fachowy proces pozycjonowania jest istotny?
  1. Ponad 45% serwisów internetowych jest znajdowanych i odwiedzanych poprzez wyszukiwarki (NDP Group, 2001);
  2. Pozycjonowanie stron w systemach wyszukiwawczych jest najskuteczniejszą metodą reklamy w Internecie - ponad 48% użytkowników czyta informację, a 40% przechodzi do strony znalezionej wśród wyników wyszukiwania (NDP Group, 2001);
  3. Prawdopodobieństwo zakupu reklamowanego na stronie produktu jest ponad 5 razy większe, gdy potencjalny Klient dowie się o nim trafiając na stronę dzięki wyszukiwarkom, niż z bannera reklamowego (NDP Group, 2001);
  4. Ok. 45% internautów ogląda tylko pozycje z początku wyszukanej listy (max. 50 pierwszych) i wśród nich wybiera stronę docelową. Poniżej 5% internautów przechodzi do następnych wyników z listy (NDP Group, 2001);
  5. Korzystanie z wyszukiwarek internetowych jest drugim, po poczcie e-mail, najbardziej wykorzystywanym produktem przez użytkowników Internetu na świecie (eMarketer, 2002);
  6. Przeciętnie w ciągu dnia rejestrowane jest ok. 300 000 zapytań do wyszukiwarek i katalogów (JupiterMedia, 2002)
Powyższe liczby i fakty świadczą o tym, że web positioning jest obecnie jedną z najbardziej efektywnych metod promocji i zwiększania ruchu w serwisach internetowych. Do dodatkowych zalet tego narzędzia należy zaliczyć łatwość oceny skuteczności poprzez zwykłą analizę logów serwera, na której znajduje się witryna. Analizując również jej rozmiar zauważamy, że jest to jedna z najtańszych form promocji i marketingu.

Dla kogo?
Oferta pozycjonowania stron www skierowana jest do każdego, kto potrzebuje zwiększenia świadomości marki, firmy lub produktu poprzez Internet. Przeznaczona jest zarówno dla serwisów firmowych, korporacyjnych, sklepów internetowych, oraz stron produktowych..

Proces i nasze podejście.
Pozycjonowanie nie jest, wbrew panującemu ogólnie przekonaniu związane jedynie z indeksacją stron w wybranych mechanizmach wyszukiwawczych Internetu. Proces ten jest długi i żmudny, którego zadowalające wyniki osiągane są dopiero po kilku miesiącach. Jeśli pozycjonowanie strony jest stale monitorowane i opracowywane to uzyskane wyniki z czasem ulepszają i umacniają się.

Dla nas proces pozycjonowania składa się z czterech zasadniczych faz:
  1. Opracowanie odpowiednich meta-tagów pozycjonowanej strony, czyli analiza zawartości strony opierająca się na znajomości Internetu, a nie merytoryce strony. Bieżąca analiza konkurencji (opracowanie odpowiedniej nazwy, opisu oraz słów kluczowych strony w oparciu o w/w analizy oraz znajomość zachowania Internautów i algorytmów działania poszczególnych wyszukiwarek).
  2. Ewentualna edycja contentu pozycjonowanej strony tak, aby ułatwić użytkownikowi dostęp do zawartej na niej informacji ma pośrednio wpływ na popularność witryny (zadowolony użytkownik częściej wróci na daną stronę lub poleci ją innemu Internaucie)
  3. Optymalizowanie kodu strony pod kątem wyszukiwarek
  4. Wpisy w odpowiednio wyselekcjonowanych katalogach i innych stronach zwiększają popularność strony. Jest to proces, którego wyniki procentują z czasem. Do strony dużo łatwiej trafić i zbiera ona wokół siebie coraz więcej zainteresowanych, co wpływa na jej popularność.
  5. Stały nadzór nad wynikami polega na reakcji na działania konkurencji, co wpływa na polepszenie rezultatów. Takie podejście pozwala na wyprzedzenie konkurencji, której pojedyncze działania z czasem zaczną mieć coraz mniejsze znaczenie dla wyników pozycjonowania.


E-PR

Działania Internet Public Relations wpływają na zwiększenie widoczności i popularności witryn, a ich widocznym efektem jest wzrost liczby użytkowników serwisów oraz wielkości generowanego ruchu.

Internet PR obejmuje takie działania jak:
  • Indeksacja(rejestracja)witryn w wyszukiwarkach, które są najważniejszym Ľródłem informacji o stronach internetowych. Pozwala to internautom na uzyskanie szybszego i łatwiejszego dostępu do interesujących ich informacji.
  • Web positioning (Link do działu Web Positioning):
  • Wysyłanie informacji prasowych do portali i wortali internetowych, co ma na celu przedstawienie nowo utworzonego serwisu.
  • Poszukiwanie kooperantów do publikacji informacji o nowo powstałym serwisie i działaniach dokonywanych w jego zakresie.
  • Cyklicznie wysyłanie informacji na grupy dyskusyjne i czaty związane z tematyką serwisu.
  • Wysyłanie informacji prasowych do dziennikarzy.


E-research

Co to jest?
E-research polega na przeprowadzaniu badań, które są realizowane metodą zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych do samodzielnego wypełniania przez respondenta.

Informacje ogólne.
Przygotowany przez nas kwestionariusz składa się z sześciu modułów. Zamawiając badanie, można umieścić w formularzu dowolną ich ilość - można wykorzystać tylko jeden z nich, niektóre, lub wszystkie możliwe. Pytania w każdym module są zestandaryzowane, co oznacza, że Klient nie może zmieniać ich treści oraz kolejności. Na życzenie zleceniodawcy można dołączyć dodatkowe pytania. Są one jednak umieszczane na końcu, po zadaniu standardowych pytań.
Dzięki takiemu zabiegowi, uzyskane wyniki będzie można porównać z wynikami znajdującymi się w istniejącej już bazie danych (tzw. benchmar). Jednocześnie można porównać wyniki stron internetowych Klienta z wynikami dotyczącymi witryn firm konkurencyjnych.

Główne cele - moduły w kwestionariuszu.
  1. Charakterystyka sposobów korzystania z Internetu.
  2. Rozpoznanie podstawowych powodów korzystania z sieci www.
  3. Korzystanie z poszczególnych stron internetowych np: medycznych.
  4. Ocena istniejących witryn klienta oraz firm konkurencyjnych.
  5. Zidentyfikowanie oczekiwań internautów odnośnie poszczególnych usług internetowych.
  6. Ocena nowych pomysłów (konceptów).
Metodologia
Badania te można prowadzić w sposób ciągły, np. raz na miesiąc (tzw. tracking). Dzięki uzyskanym w ten sposób wynikom można monitorować cykliczne zmiany zachodzące na stronie np.: w sposobie korzystania ze strony internetowej, stopniem zainteresowania tematem itp. Badania, mogą być również traktowane jako jednorazowe działanie, mające na celu dostarczenie potrzebnych informacji np.: do wprowadzenia zmian na stronie, uatrakcyjnienia oferty, bądĽ zbadania pomysłu nowej promocji.. Dodatkowo wykorzystując m.in. systemy statystyczne, zdobywamy informację o funkcjonalności stron internetowych oraz dostarczamy analizę zachowań użytkowników w sieci.

Realizacja badania
  1. Kwestionariusz umieszczany jest na stronie internetowej, która powstała wyłącznie w celu realizacji tych badań.
  2. Respondenci po wejściu na stronę mogą wziąć udział w badaniu i odpowiedzieć na pytania zamieszczone w kwestionariuszu.
  3. Założeniem badania jest to, że respondent wypełnia ankietę tylko jeden raz, dlatego też w kwestionariuszach umieszczone są pytania o to, czy Internauta brał już udział w badaniu.
  4. Badanie może być poprzedzone wysłaniem "listów zapowiadających" do Internautów spełniających określone kryteria ustalone z Klientem. Działania te podejmowane są w celu poinformowania potencjalnych respondentów o adresie strony oraz celu badania.
  5. Ankieta znajduje się na stronie dwa tygodnie. W szczególnych przypadkach, jeśli grupę docelową stanowią np.: osoby trudno dostępne lub, kiedy występuję specyficzny okres realizacji badania np.: urlopy, okres ten zostaje przedłużony.