Altana Pharma

Serwis: febrisan.pl
Realizacja: styczeń 2006
Adres: www.febrisan.pl

Nowa wizualizacja serwisu febrisan.pl jest odpowiedzią na zmieniające się założenia promocyjne firmy Altana Pharma.
Serwis www.febrisan.pl w pierwszej wersji została opublikowany w styczniu 2005.
Rok póĽniej Media Vision dokonuje przebudowy serwisu.
Serwis nadal promuje produkt dlatego centralna część strony głównej eksponuje najważniejsze cechy Febrisanu.

Do głównych zadań Media Vision należało:

  • Stworzenie nowoczesnego serwisu produktowego zgodnego z realizowaną strategią marketingową klienta.
  • Zaprojektowanie czytelnej i eleganckiej nawigacji
  • Uruchomienie interaktywnych narzędzi budujących lojalność internautów m.in. takich jak Gra on-line

Gra interaktywna: "Super Febri"
Realizacja: marzec 2005
Adres: www.febrisan.pl/gra.php

Interaktywna gra "Super Febri" to doskonały przykład reklamy multimedialnej, którą możemy odnaleĽć na stronie www.febrisan.pl, należącej do producenta leku na przeziębienie.

Bohaterem gry jest super człowiek, który musi zebrać wszystkie saszetki lekarstwa uważając jednocześnie na polujące na niego bakterie, z którymi zetknięcie przynosi osłabienie gracza. Po zebraniu wszystkich torebek Febrisanu gracz musi udać się do apteki, aby przejść do kolejnego, trudniejszego poziomu gry. Dziesięciu graczy z najwyższą punktacją będzie zapisanych w tabeli najlepszych wyników, a także otrzymają nagrody rzeczowe. Do stworzenia gry użyto technologii flash, która znacząco wpływa na efekt graficzny projektu, a także zapewnia jej płynną animacje.

Gry on line to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu wirusowego, które zdecydowanie wpływają na zasięg i skuteczność prowadzonej kampanii reklamowej. Jak wynika z przeprowadzonych badań, charakteryzują się one bardzo dużym zainteresowaniem, a co za tym idzie ogromną efektywnością. Mogą stanowić element szerszej kampanii reklamowej, skierowanej do wszystkich grup wiekowych. Wykorzystywane elementy gry w jasny sposób nawiązują do określonej marki.

Działania promocyjne - Sponsoring

Od stycznia do kwietnia 2006 produkt Febrisan sponsoruje serwis grypa.wp.pl.

Założenia serwisu grypa.wp.pl:

  • Przygotowanie specjalnego serwisu dotyczącego dbania o zdrowie w okresie jesienno-zimowym - zwiększonej liczby przeziębień;
  • Umieszczenie serwisu w strukturach WP.PL w domenie http://grypa.wp.pl;
  • Charakter poradnikowy;
  • Zainteresowanie użytkownika;

Elementy sponsoringu.

  • Logo w nagłówku Serwisu Grypa;
  • Skyscraper zamieszczony na stałe (flat fee);
  • Watermark;
  • Zakładka "Febrisan" w Serwisie; Grypa - zakładka zawierająca szczegółowe informacje na temat produktu

Działania promocyjne webpositioning

Pozycjonowanie stron www (web positioning) jest usługą zapewniającą promocję serwisu internetowego w sieci. Polega ona na podnoszeniu pozycji promowanych stron w rankingu wyników serwisów wyszukiwawczych dla odpowiednio wybranych i opracowanych słów lub fraz kluczowych. Serwis febrisan.pl jest pozycjonowany w takich wyszukiwarkach internetowych jak Google.pl, Wp.pl, Onet.pl