2004

To dalszy rozwój założeń z roku 2003. Stawiamy coraz mocniej na rozwój technologii, szukamy nowatorskich rozwiązań. W skutek czego powstają nowe produkty i usługi:
- MV.CMS
- MV.BDO
- IntraVision
- Webpositioning & Netlinking

Następuje dynamiczny rozwój współpracy z już istniejącymi klientami. W wyniku czego powstają kolejne strony internetowe www.visine.pl, www.listerine.pl, www.zdrowiepsychiczne.pl, www.leczsiezdrowo.pl W wyniku efektywnej współpracy z firmą Pfizer przejmujemy dwa serwisy wykonywane dla nich do tej pory przez inną agencję i dokonujemy ich modernizacji. (www.nicorette.pl, www.regaine.pl). Pozyskujemy kolejnych klientów z branży farmaceutycznej takich jak: Anpharm – Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne S.A., Pliva Kraków oraz Sankyo Farma.

Rozpoczynamy kolejny etap prac nad tworzeniem nowego serwisu korporacyjnego firmy GlaxoSmithKline Polska www.gsk.com.pl.
Wspólnie z naszym największym klientem firmą GlaxoSmithKline Pharamceuticals S.A. opracowujemy kolejne edycje programów edukacyjnych www.flix.pl i www.szczepienia.pl.

Kolejny krok w rozwoju firmy to pozyskanie nowych pracowników z bagażem doświadczeń z zakresu E-marketingu. Do zespołu Media Vision Sp. z o .o. dołączają:
- graficy
- programiści
- webmasterzy
- przedstawiciele handlowi
- specjaliści ds. marketingu produktów

Koniec 2004 roku to 2 ważne wydarzenia dla naszej agencji Kongres Farmamarketing a prawo - 2,3 grudnia 2004 r. w hotelu Jan III Sobieski, w której braliśmy udział jako prelegent Temat: "Czy marketing internetowy może być skuteczny"
Pozyskanie kolejnego klienta z branży farmaceutycznej, firmy Altana Pharma.
Po przedstawienu klientowi możliwości zastosowań technik E-marketingu rozpoczynamy pracę nad projektem www.febrisan.pl  


2003

W ostatnim okresie doszło do reorganizacji firmy. Pozyskaliśmy specjalistów z pionów e-marketingu oraz rozwoju technologii internetowych. Dogłębnie rozwinęliśmy infrastrukturę technologiczną spółki stawiając na najnowsze rozwiązania takie jak : Java, Microsoft czy Lotus. Wychodząc naprzeciw naszym Klientom zmodernizowaliśmy zasoby hardwarowo - softwearowe, co pozwoliło na uruchomienie nowych usług. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów stała się jeszcze lepsza.. Stworzyliśmy zbiór danych osobowych. Dzięki temu mogliśmy uzupełnić naszą ofertę dając Klientom możliwość przetwarzania danych osobowych na potrzeby działań z zakresu e-marketingu (konkursy, programy lojalnościowe, badania marketingowe itp.). Uruchomiliśmy dwie profesjonalne sieci intranetowe. Pierwsza z nich została stworzona dla koncernu GSK S.A, a jej wykonanie było możliwe dzięki użyciu technologii Lotus. Z kolei sieć firmy PZ Cussons wykonano przy użyciu dwóch narzędzi takich jak Php oraz baza nysql. Dzięki zdobytemu zaufaniu naszych Partnerów mogliśmy wykonać nowe serwisy www. Do najważniejszych z nich możemy zaliczyć m.in.: www.praca.gsk.com.pl, www.radosc-zycia.pl czy www.flix.pl. Wiele profesjonalnie wykonanych projektów przyciąga do nas nowych Klientów. Przykładem na to może być stworzenie nowego serwisu korporacyjnego www.polmos-warszawa.pl.


2002

Nastąpił intensywny rozwój spółki który trwa do dziś. Dołączyło do nas kilkanaście nowych firm. Wśród nich znalazł się Pfizer Polska, oraz konsorcja z branży finansowej takie jak Centralny Dom Maklerski Pekao S.A. czy Diners Club Polska. Korporacje, które kiedykolwiek rozpoczęły z nami współpracę kontynuują ją do dziś. ¦wiadczy to o wysokiej jakości oferowanych przez nas usług, przynoszących wymierne korzyści naszym Klientom.


2001

Kolejnymi sukcesami było kilkakrotne powiększenie liczby Klientów, co pozwoliło nam osiągnąć znaczącą pozycję wśród firm dostarczających rozwiązania  internetowe korporacjom farmaceutycznym. Naszymi Klientami zostali m.in. Janssen-Cilag, Nepentes i Asta Medica. Należy podkreślić, że podczas kryzysu na rynku internetowym, gdy wiele firm zajmujących się Internetem bankrutowało, my rośliśmy w siłę!


2000

W tym roku, spółka Media Vision rozpoczęła współpracę z pierwszym strategicznym klientem - firmą Glaxo Wellcome S.A. Następnie, z naszych usług skorzystała korporacja Dr. Mann Pharma.


1999

W pierwszym roku funkcjonowania nasza firma skupiała się na sprzedaży dostępu do Internetu, kont e-mailowych, oraz hardwaru. Kolejnym etapem rozwoju było projektowanie i wdrażanie serwisów WWW.


1998

Powstała firma Media Vision Sp. z o.o.